Najczęściej zadawane pytania
Tutaj znajdziesz odpowiedzi na często zadawane pytania.
Powiadomienie zostało dostarczone i wyświetlone, ale faktycznie nie zostało wyświetlone.
W większości przypadków dzieje się tak z powodu ustawień urządzenia lub przeglądarki, gdzie powiadomienia są wyłączone lub z powodu korzystania z trybu "Nie przeszkadzać" / "Skupienie" na urządzeniu.
- Wyłącz "Nie przeszkadzać" lub "Tryb skupienia" na swoim urządzeniu.
- Przejdź do ustawień urządzenia i upewnij się, że masz włączone powiadomienia dla przeglądarki, do której jesteś zapisany.
- Upewnij się, że przeglądarka jest otwarta / uruchomiona.
Powiadomienie zostało oznaczone jako dostarczone, ale nie zostało odebrane i wyświetlone.
Istnieje wiele powodów tego problemu. Oto najczęstsze rzeczy do sprawdzenia.
- Upewnij się, że urządzenie działa i ma połączenie z internetem.
- Upewnij się, że urządzenie nie ma włączonego trybu samolotowego ani trybu oszczędzania energii.
- Upewnij się, że przeglądarka jest otwarta / uruchomiona.
- Upewnij się, że przeglądarka z subskrypcją ma włączone powiadomienia w ustawieniach urządzenia.
- Upewnij się, że przeglądarka jest nadal zasubskrybowana i uprawnienia dla witryny internetowej nie zostały zresetowane.
Istnieją również inne powody poza Twoją kontrolą, które mogą wywołać ten problem.
- Przeglądarka z subskrypcją ma błąd w obecnej wersji przeglądarki.
- Usługa Push (z każdej przeglądarki) może być niedostępna lub nie wysyłać powiadomień.