Serwis PushNinja.pl jest obecnie w fazie testów "Open Beta", prosimy o zgłaszanie wszystkich błędów i sugestii na adres beta@pushninja.pl
Zainstaluj naszą aplikację 🪄 Kliknij ikonę w prawym górnym rogu paska adresu.

Najczęściej zadawane pytania

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na często zadawane pytania.

Powiadomienie zostało dostarczone i wyświetlone, ale faktycznie nie zostało wyświetlone.

W większości przypadków dzieje się tak z powodu ustawień urządzenia lub przeglądarki, gdzie powiadomienia są wyłączone lub z powodu korzystania z trybu "Nie przeszkadzać" / "Skupienie" na urządzeniu.

  • Wyłącz "Nie przeszkadzać" lub "Tryb skupienia" na swoim urządzeniu.
  • Przejdź do ustawień urządzenia i upewnij się, że masz włączone powiadomienia dla przeglądarki, do której jesteś zapisany.
  • Upewnij się, że przeglądarka jest otwarta / uruchomiona.

Powiadomienie zostało oznaczone jako dostarczone, ale nie zostało odebrane i wyświetlone.

Istnieje wiele powodów tego problemu. Oto najczęstsze rzeczy do sprawdzenia.

  • Upewnij się, że urządzenie działa i ma połączenie z internetem.
  • Upewnij się, że urządzenie nie ma włączonego trybu samolotowego ani trybu oszczędzania energii.
  • Upewnij się, że przeglądarka jest otwarta / uruchomiona.
  • Upewnij się, że przeglądarka z subskrypcją ma włączone powiadomienia w ustawieniach urządzenia.
  • Upewnij się, że przeglądarka jest nadal zasubskrybowana i uprawnienia dla witryny internetowej nie zostały zresetowane.

Istnieją również inne powody poza Twoją kontrolą, które mogą wywołać ten problem.

  • Przeglądarka z subskrypcją ma błąd w obecnej wersji przeglądarki.
  • Usługa Push (z każdej przeglądarki) może być niedostępna lub nie wysyłać powiadomień.